Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op via e-mail, telefoon of app.

Wat is de levertijd?

Alle producten die op voorraad zijn hebben een levertijd van 2-4 werkdagen. Wanneer een artikel niet meer op voorraad is wordt dit getoond bij de productomschrijving. Indien een product niet meer op voorraad is staat bij het product vermeld of deze nog wel te bestellen is. Omdat &MIK. producten van verschillende merken verkoopt, die op hun beurt weer verschillende levertijden hanteren, kan ik daar hier gaan eenzijdig antwoord op geven. Mocht je vragen hebben over een levertijd dan mag je me natuurlijk altijd mailen.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Nee, niet alle producten zijn op voorraad. De actuele voorraad wordt per product getoond bij de productomschrijving.

Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?

Het artikel wordt pas voor jou gereserveerd zodra je bestelling voltooid is. Dit doe ik omdat veel mensen wel producten in hun winkelmandje stoppen maar nooit afrekenen. Als ik het product voor je reserveren zodra jij het in je winkelmandje stopt, dan zouden er veel artikelen op uitverkocht staan, terwijl deze gewoon nog op voorraad zijn.
Nu kan het natuurlijk voorkomen dat je tegelijk met iemand anders het product in je winkelwagentje legt, maar dat de ander eerder heeft afgerekend als jij. Hierdoor kan het gebeuren dat het artikel uitverkocht is op het moment dat je wilt gaan betalen.
Is het artikel uitverkocht maar wil je het toch bestellen? Neem dan gerust contact op, dan kijk ik naar de mogelijkheden om het product zo snel mogelijk bij jou te krijgen.

Kan ik een uitverkocht/verwacht artikel reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om uitverkochte artikelen te reserveren. Uitverkochte artikelen zijn vaak de erg gewilde artikelen. Het is helaas meerdere malen voorgevallen dat ik iemand nee verkocht omdat een artikel gereserveerd stond, maar dat het artikel nooit werd afgerekend door degene die het besteld had. Hierdoor heb ik besloten om geen reserveringen meer aan te nemen. Je mag me wel altijd even een mailtje sturen met de vraag of ik je kan laten weten wanneer een product weer op voorraad komt.
Wanneer ik weet wanneer bepaalde artikelen weer binnenkomen zet ik deze als pre-order in de winkel. Ondanks dat dit artikel dan niet meer op voorraad is, kan je het al wel bestellen en betalen. Ik stuur het artikel dan gelijk na binnenkomst naar jou toe.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel(en) toevoegen, kan dat?

Heb je de bestelling al geplaatst maar wil je er toch nog een artikel bij? Stuur me dan even een mailtje. Als de bestelling nog niet verzonden is stuur ik je een code waarmee je het tweede artikel zonder verzendkosten kunt bestellen.

Ik wil een bestelling afhalen, kan dat?

Ja, dat kan. &MIK. heeft een shop-in-shop bij Velerlei in Tilburg. Daar zijn de bestellingen ook af te halen. Wanneer de bestelling klaar staat om af te halen krijg je hierover bericht.

Velerlei
Nieuwlandstraat 47
5038 SM  Tilburg
Kijk hier voor de actuele openingstijden

Ik heb een klacht, wat nu?

Ik doe enorm mijn best om alle artikelen zo snel mogelijk en geheel naar wens te leveren. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan en kun je bij mij terrecht met een klacht. Ik wil je vragen om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@enmik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is hetmogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik een artikel retourneren?

Uiteraard is het mogelijk (niet gepersonaliseerde) artikelen retour te sturen. Deze mag je aanmelden via info@enmik.nl. Retourzendingen die niet zijn aangemeld worden niet in behandeling genomen.

Retouren mogen verzonden worden naar:

&MIK.
Hart van Brabantlaan 909
5038 LN  Tilburg

Voeg het herroepingsformulier toe (download hier het herroepingsformulier). Mocht dit niet lukken, voeg dan een brief toe met je naam, adres en het ordernummer (deze staat ook in de bevestigingsmail die je na het bestellen hebt ontvangen).
Wanneer ik het artikel retour heb ontvangen zal ik de retour verder in behandeling nemen.
Bewaar het verzendbewijs goed!