Garantie & Klachten

Garantie
Ik geef om de producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij &MIK. hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Ik doe enorm mijn best om de artikelen zo goed mogelijk te leveren en jouw eventuele klachten zo goed mogelijk te behandelen. Natuurlijk kan er altijd iets voorvallen, waardoor je toch niet tevreden bent. Je kunt dan bij mij terecht met een klacht. Ik wil je vragen om de klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@enmik.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.